Известие

Collapse
No announcement yet.

Слаба компресия във 2-3 цилиндър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Слаба компресия във 2-3 цилиндър

    Здравейте! имам следния проблем компресията на посечените цилиндри е 8,5атм на другите е 12,5атм. Като се сложи масло единия дига до 11,5атм. Та имам няколко въпроси кое най-вероятно е за смяна и за ремонт? Може ли да се кара колата така и имам проблем с паленето не пали от първия път и тресе.... предполагам, че това е от загубата на компресия някой ако може да каже нещо по въпроса ще е хубаво
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
    Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

  • #2
    Проблемът отведнъж ли се появи или постепенно?
    Най-вероятно се касае за проблем бутала - сегменти - цилиндри. Ако рязко е паднала компресията може да има натрошен/и сегмент/и. В такъв случай не е добре да се кара така за да не станат по-големи бели. Ако нещото е настъпило плавно, в следствие на износване - може да се кара докато може. Въпреки че това не си е работа.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Колата дизел ли е или бензин колега?
      0892 488 330-Теодор
      Alfa Romeo 145 3.0 24V
      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
        Колата дизел ли е или бензин колега?
        Явно е бензинка. Ако беше дизел, с тази компресия няма и да мъцне.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Явно е бензинка. Ако беше дизел, с тази компресия няма и да мъцне.
          Ми не знам колега аз не разбирам,но съм виждал и дизел с компресия 8 и бая добре си мъцаше.....както и бензинка с компресия 15!
          За това питам!
          0892 488 330-Теодор
          Alfa Romeo 145 3.0 24V
          Alfa Romeo 146 TI-Turbo

          Comment


          • #6
            1.8 e колата предполагам че най-добре да се отвори двигателя и да се види как мислите вие?
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
            Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
              1.8 e колата предполагам че най-добре да се отвори двигателя и да се види как мислите вие?
              То друг начин няма!!!
              0892 488 330-Теодор
              Alfa Romeo 145 3.0 24V
              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщение
                Здравейте! имам следния проблем компресията на посечените цилиндри е 8,5атм на другите е 12,5атм. Като се сложи масло единия дига до 11,5атм. Та имам няколко въпроси кое най-вероятно е за смяна и за ремонт? Може ли да се кара колата така и имам проблем с паленето не пали от първия път и тресе.... предполагам, че това е от загубата на компресия някой ако може да каже нещо по въпроса ще е хубаво
                Ми не добре, щом единия вдига с масло почти сигура е че е износен сегмент/и ма това че другия не вдига не е добре.Говори за по сериозно износване или друг проблем.А на времето на Жигулата ми се появи странен проблем - като е студена тресе, като загрее работи идеално.Оказа се спукан клапан на 2 цилиндър.Така нежно спукан че като е студена пукнатината е като косъмче и пропуска, като загрее малко се затваря от топлинното разширение и уплътнява.Смених го, защото щеще да прегори и се оправи мотора.Имал съм и счупен сегменти повярвай грозна гледка е - от нормален, едвам 4-и ремонт скри надирането.Тъй че фърли едно очо под главата по скоро.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Ми не добре, щом единия вдига с масло почти сигура е че е износен сегмент/и ма това че другия не вдига не е добре.Говори за по сериозно износване или друг проблем.А на времето на Жигулата ми се появи странен проблем - като е студена тресе, като загрее работи идеално.Оказа се спукан клапан на 2 цилиндър.Така нежно спукан че като е студена пукнатината е като косъмче и пропуска, като загрее малко се затваря от топлинното разширение и уплътнява.Смених го, защото щеще да прегори и се оправи мотора.Имал съм и счупен сегменти повярвай грозна гледка е - от нормален, едвам 4-и ремонт скри надирането.Тъй че фърли едно очо под главата по скоро.
                  Или може би единия цилиндър прави вятър на другия.......???
                  0892 488 330-Теодор
                  Alfa Romeo 145 3.0 24V
                  Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                  Comment


                  • #10
                    Ако е избила гарнитурата,единия цилиндър да прави вятър на другия няма да качва компресия като налее масло.Тези симптоми са точно на заминали сегменти.Колега колата гори ли масло и пуши ли?
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #11
                      Ами откакто съм я купил не ми е горяла масло, но преди около месец се запуши вентилацията на картера и тогава изгори доста масло и сякаш от тогава се появиха проблемите...Ама явно и преди това си е имала нещо
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                      Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                      Comment


                      • #12
                        Трудното палене (като я запаля първия път и гасне веднага). Възможно ли е да е от загубата на компресия?
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS 98г.
                        Alfa Romeo 156 2.4 20V 04г.

                        Comment


                        • #13
                          Проблема с паленето може да се дължи на съвсем други неща. Не го намесвай това с проблема в компресията. И напълно здрави мотори имат същите проблеми.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
                            Ако е избила гарнитурата,единия цилиндър да прави вятър на другия няма да качва компресия като налее масло.Тези симптоми са точно на заминали сегменти.Колега колата гори ли масло и пуши ли?
                            Зависи колко е духнала гарнитурата!
                            А защо другият не качва компресия като налее масло???
                            Отговори си ти!На мен не искам да отговаряш!
                            0892 488 330-Теодор
                            Alfa Romeo 145 3.0 24V
                            Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                              Зависи колко е духнала гарнитурата!
                              А защо другият не качва компресия като налее масло???
                              Отговори си ти!На мен не искам да отговаряш!
                              Този който не вдига компресията с маслото вероятно има сдухани клапан/и.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X